La nivel estetic, Audi R8 tunat
de Rieger beneficiază de accesorii aerodinamice care nu ies aşa de
mult în evidenţă, fiind gândite în primul rând din raţiuni
tehnice. Spoilerul frontal primeşte o baghetă profilată, cu două
mici fante de aerisire, iar în spate difuzorul este modificat, dar
discret, fără a se evidenţia.
Cei care vor un look mai sportiv pot apela la un eleron
serios, acesta înlocuind micul eleron care se ridică
automat la viteze mari. Din lateral se remarcă pragurile
proeminente, cu fante de aerisire, dar şi cele două tipuri de jante
oferite, unele cu un look high-tech, altele din trei bucăţi, negre,
cu 10 spiţe şi lăsând la vedere discurile ceramice de frână.
Jantele sunt de 20 sau de 21 inch, în funcţie de
gusturi, în timp ce suspensia ajustabilă coboară garda la
sol câţiva centimetri.
Rieger mai oferă o serie de detalii interioare personalizate,
astfel încât amatorii să nu mai aibă complexe faţă de un Audi R8
V10. Totuşi, la nivelul motorizării tunerul german nu a
intervenit.